آیری پلاست تمام تلاش خود را میکند در سریعترین زمان ممکن سفارشات را به دست مشتریان گرامی برساند.

سفارشات:

حداقل میزان سفارش قابل ارسال ۵۰ هزار تومان می باشد.

نحوه ارسال کالا در شهر تهران:

سفارشات تا ۵۰۰ هزار تومان با هزینه حمل ۴۰۰۰۰ تومان بعهده خریدار و بالای ۵۰۰ هزار تومان بصورت رایگان ارسال خواهد شد.

سفارشات ثبت شده تا ساعت ۱۴ هر روز، ارسال در همان روز

سفارشات ثبت شده بعد از ساعت ۱۴ هر روز، ارسال در روز بعد

نحوه ارسال کالا در شهر شهرستان:

سفارشات شهرستان توسط پست ارسال و با هزینه حمل ۴۰۰۰ تومان ارسال خواهد شد

ارسال به انتخاب مشتری:

در صورتی که نحوه ارسال های بالا مطلوب نظر شما مشتری گرامی نبود می توانید پیش از نهایی کردن سفارش با شماره تلفن ۰۲۱۸۹۱۶۲۵۳ یا  ۰۲۱۸۹۳۱۶۲۸۷ تماس گرفته و روش درخواستی دریافت کالا را اعلام فرمائید. آیری پلاست تلاش می کند بهترین وضعیت ممکن متناسب با شرایط مطلوب شما در ارسال کالا به محل درخواستی را ایجاد نماید.

چنانچه بعد از ثبت سفارش از خرید خود منصرف شده اید و یا نیاز به تغییر در سفارش پیش از ارسال کالا وجود دارد، درخواست خود را به واحد پشتیبانی آیری پلاست از طریق شماره تلفن 89316253-021 یا 89316287-021 اطلاع دهید. اگر در هنگام تحویل از کالاهای دریافتی خود ناراضی بودید، می توانید درخواست مرجوعی خود را به واحد پشتیبانی آیری پلاست اطلاع دهید. پس از تایید نهایی توسط کارشناسان آیری پلاست مطابق آیین نامه مرجوعی، در صورت احراز شرایط، کالای مذکور مرجوع خواهد شد.

  • بسته بندی کالا در هنگام مرجوعی باید کاملا سالم بوده و قابل فروش باشد.
  • برای هر سفارش فقط یک بار امکان ثبت مرجوعی وجود دارد و بعد از ثبت مرجوعی، امکان مرجوعی اقلام دیگر سفارش وجود ندارد.
  • در صورت تایید مرجوعی، وجه به اعتبار مشتری در فروشگاه باز گردانده می شود، در صورت تمایل مشتری به دریافت وجه برای مشتری واریز می گردد.

سیاست حفظ اطلاعات و حریم خصوصی کاربران در فروشگاه اینترنتی آیری پلاست

فروشگاه اینترنتی آیری پلاست تاکید بسیاری بر اصول حفظ اطلاعات و حریم خصوصی کاربران این سایت دارد. این سند شامل توضیحی درباره اطلاعات خصوصی و نحوه استفاده از این اطلاعات است که فروشگاه اینترنتی آیری پلاست از کاربران سایت جمع آوری می کند. این اطلاعات شامل مواردی است که مخصوص هر کاربر بوده و به کمک آن ها می توان کاربران فروشگاه اینترنتی آیری پلاست را به صورت منحصر به فرد شناسایی نمود. برای نمونه می توان به نام، نشانی، نشانی الکترونیک (ایمیل)، شماره تلفن و سایر اطلاعاتی که به صورت عادی در دسترس عموم مردم نیست اشاره نمود.

اطلاعات جمع آوری شده و نحوه استفاده از آن ها: شما با ثبت نام در فروشگاه اینترنتی آیری پلاست مشخصات خود از قبیل نام و نام خانوادگی،شماره تماس، ایمیل و … را در اختیار فروشگاه اینترنتی آیری پلاست قرار می دهید. در ادامه فعالیت در فروشگاه اینترنتی و تقاضا برای ثبت سفارش، شما نیاز به اضافه کردن مشخصات آدرس خود و تلفن های تماس خواهید داشت. شما پس از ورود به فروشگاه اینترنتی ، به عنوان کاربر فروشگاه اینترنتی آیری پلاست شناخته خواهید شد و کلیه اطلاعات مذکور و اطلاعاتی مانند تراکنش ها، و اطلاعات فردی در اختیار این فروشگاه خواهد بود. لازم به ذکر است که این موارد تنها موارد مورد استفاده در فروشگاه اینترنتی آیری پلاست نخواهد بود. فروشگاه اینترنتی آیری پلاست اطلاعاتی از قبیل IP شما، اطلاعات کوکی ها و صفحات مشاهده شده توسط شما را نیز نگهداری خواهد کرد. از اینگونه اطلاعات تنها در موارد تبلیغاتی و یا تهیه محتویات متناسب با شما استفاده خواهد شد و در اختیار سازمان ها و افراد غیر از فروشگاه اینترنتی آیری پلاست قرار نخواهد گرفت

ویرایش و تغییر اطلاعات شخصی: شما می توانید کلیه اطلاعات شخصی خود را در بخش مربوط به حساب من تغییر داده و ویرایش کنید. این اطلاعات شامل کلیه اطلاعاتی است که شما در سایت فروشگاه اینترنتی آیری پلاست وارد کرده اید. حساب شما توسط شما قابل حذف شدن از سیستم نمی باشد و تنها توسط پنل مدیریت امکان پذیر است.

محدودیت دسترسی به اطلاعات: فروشگاه اینترنتی آیری پلاست دسترسی کارمندان خود به اطلاعات کاربران را محدود نموده و تنها کارمندانی که ارتباط مستقیم با کاربران دارند، دسترسی به کلیه اطلاعات خواهند داشت. کلیه رمزهای عبور به صورت رمز شده در پایگاه داده های فروشگاه اینترنتی آیری پلاست نگهداری شده و در فرآیند رمزگذاری بیشترین تلاش در استفاده از الگوریتم ها و روش های پیشرفته شده است. کلیه اطلاعات مربوط به سیستم فروشگاه اینترنتی آیری پلاست در زیرساخت های محافظت شده و در مکان های امن نگهداری می شوند. امیدواریم که با رعایت بیشترین میزان در حفاظت از اطلاعات شما،اطمینان خاطر لازم به شما مشتریان گرامی در استفاده از سیستم فروشگاه اینترنتی آیری پلاست را داده باشیم. در صورت هرگونه سوال و یا پرسشی، درخواست خود را تلفنی و یا از طریق بخش تماس با ما به اشتراک بگذارید.