سفره یکبار مصرف مجلسی

برای بیشتر خانواده‌های ایرانی، وعده‌های غذایی، زمان جمع شدن اعضای خانواده دور هم است. بنابراین بیشتر خانواده‌ها سعی می‌کنند در زمان وعده‌های غذایی که دور هم هستند با یک سفره تزیین شده زیبا همراه باشد. اگر چه یکی از کارکردهای اصلی سفره‌های یکبار مصرف و دیگر سفره‌ها در مصارف روزانه، محافظت از آسیب‌های احتمالی میزغذاخوری یا فرش خانه است اما در کشور ما با توجه به فرهنگ دیرینه‌ی تاریخی که داریم نقش سفره خیلی بیشتر از صرفا محافظت از میز و فرش است.

دلایل استفاده از سفره یکبار مصرف شیک و مجلل در خانواده‌های ایرانی

در فرهنگ ایرانی انتخاب سفره زیبا بیانگر احترام به خود و اعضای خانواده، لذت بردن از دور هم بودن، نشان دهنده سبک زندگی، فرهنگ خانوادگی، هنردوستی و ظرافت و همچنین اهمیت دادن به کانون گرم خانواده است. به همین دلیل خانواده‌ها برای اینکه از دور هم بودن بیشترین لذت را ببرند سعی می‌کنند سفره یا سفره‌های یکبار مصرف شیک را جهت پذیرایی از خود و اعضای دیگر خانواده انتخاب و آن را با توجه به فرهنگ غنی تاریخی تزئین کنند. سفره یکبار مصرف شیک و مجلل علاوه بر مواردی که در بالا بیان شد می‌تواند باعث افزایش اشتها نیز شود. شاید خودمان متوجه نباشیم ولی انتخاب سفره یکبار مصرف شیک و زیبا می‌تواند وعده غذایی ساده‌ را خیلی زیباتر و به یاد ماندنی‌تر کند. بنابراین در خرید سفره یکبار مصرف به برخی از موارد باید بیشتر توجه شود تا لذت دوچندانی را در وعده‌های غذایی‌تان تجربه کنید.

نکاتی که در خرید سفره یکبار مصرف شیک و زیبا باید توجه کنید

سفره‌های یکبار مصرف در انواع، سبک و مدل‌های مختلف در بازار ارائه می‌شود. اما اگر شما تصویر درستی از آن چیزی که می‌خواهید را نداشته باشد انتخاب و خرید سفره یکبار مصرف شیک و مناسب از بین هزارن سبک و مدل کار آسانی نخواهد بود. بنابراین برای خرید سفره یکبار مصرف شیک و مناسب شما باید به یکسری عوامل دقت و توجه داشته باشید.

اندازه سفره یکبار مصرف

اینکه شما سفره یکبار مصرف را برای چه استفاده‌ای می‌خواهید (به عنوان مثال استفاده در سفر، برای پوشاندن روی میز، جهت استفاده در مراسم نذری، دورهمی خانوادگی، برای انداختن زیر کودک هنگام غذا خوردن و بازی و غیره) می‌تواند سایز سفره یکبار مصرف مورد نیاز شما را مشخص کند. برای مثال برند آیری پلاست سفره‌های یکبار مصرف خود را در اندازه‌های مختلف مانند سفره‌های یکبار مصرف با ابعاد 100*100 سانتی متر و در متراژ 25 و 50  متر و نیز سفره‌های یکبار مصرف مجلسی و لوکس در ابعاد 120*100 سانتی متر و در متراژ 10 متر تولید و طراحی کرده است تا بتوانید به راحتی از آنها در مهمانی‌ها و مراسم خود استفاده کنید.

مواد اولیه استفاده شده در تولید سفره یکبار مصرف

نکته‌ی دیگری که شما در خرید سفره یکبار مصرف نیاز دارید راجع به آن اطلاعات داشته باشید نوع جنس و مواد اولیه‌ای که در آن استفاده شده، است. باتوجه به اهمیتی که همه‌ی افراد به سلامتی خود و خانواده‌هایشان می‌دهند ارزشمند است به این نکته توجه کنید که سفره یکبار مصرفی که شما برای محافظت و مراقبت از خانواده خود در برابر آلودگی‌ها خریداری می‌کنید خود از شرایط بهداشتی لازم برخوردار باشد یا جنس استفاده شده از آن از کیفیت لازم برخوردار باشد و برای  شما یاکودکانتان مضر یا خطرناک نباشد. بنابراین در خرید سفره یکبار مصرف از برندی خرید کنید که مجوزهای لازم هم از نظر نوع مواد اولیه که بکار می گیرند و هم شرایط تولید بهداشتی را داشته باشند. به عنوان مثال برند آیری پلاست مجوز سازمان غذا و دارو را در زمینه رعایت اصول و شرایط بهداشتی در تولید محصولات خود را دارا است که شما روی بسته بندی‌های این برند می‌توانید این مجوزها را مشاهده کنید همچنین برند آیری پلاست در تولید سفره‌های یکبار مصرف، از مواد پلی‌اتیلن سنگین و مواد پلی‌اتیلن سبک دارای مجوزهای بهداشتی استفاده می‌کند.

سفره مجلسی طرح کودک

همخوانی سفره یکبار مصرف از نظر رنگ‌بندی با دکور خانه و آشپزخانه

چیدمان و دکوراسیون داخلی که خانه‎های ایرانی دارند نشان دهنده ذوق و خوش سلیقگی صاحب خانه آن دارد. باتوجه به اهمیتی که ایرانی ها به خانواده و سبک زندگی می‌دهند در چیدمان منزل و استفاده از تک تک وسایل خانه حساس هستند مخصوصا اگر شما در حال برگزاری میهمانی هستید این موضوع بیش از پیش اهمیت خود را نمایان می‌سازد. پس با توجه به نوع سلیقه، سبک زندگی و دکوراسیون خانه‌تان شما می‌توانید سفره یکبار مصرفی که بیشترین قرابت و نزدیکی را به چیدمان خانه شما دارد انتخاب و خریداری کنید. برای مثال برند آیری پلاست در ایران سفره یکبار مصرف دو رنگ و سه رنگ هم‌راستا با ذوق و سلیقه مشتری تولید می‌کند. هم اکنون سفره‌های یکبار مصرف آیری پلاست، در طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی تولید و عرضه می‌شوند. در نتیجه ایجاد هماهنگی و هارمونی میان طرح و رنگ این سفره‌ها و سرویس‌های غذاخوری در منازل، شرکت‌ها و رستوران‌ها آسان می‌شود.

کیفیت سفره یکبار مصرف در برابر فشار و پارگی

همیشه کیفیت یکی از کلیدی ترین موارد در مشتری مداری شرکت‌ها بوده و است. در خرید سفره یکبار مصرف نیز این قضیه صدق می‌کند. منظور از کیفیت در اینجا ضخیم و مقاوم بودن سفره یکبار مصرف در برابر فشار و پاره نشدن آن است. باتوجه به اینکه یکی از کارکردهای اصلی سفره یکبار مصرف محافظت از میزغذاخوری، فرش و کف پوش خانه‌ها در برابر ریختن غذا و کثیفی آن است پس لازم است در خرید سفره یکبار مصرف برندی را انتخاب کنید که قبلا امتحان خود را پس داده است. برای همین منظور است که ضخامت سفره‌های یکبار مصرف آیری پلاست به گونه‌ای است که آنها در برابر پارگی زودهنگام و نشت مواد غذایی مقاوم ساخته شده تا با خیال راحت و بدون نگرانی سفره‌های یکبار آیری پلاست را خریداری و استفاده کنید.

قیمت سفره یکبار مصرف شیک و مجلسی

علاوه بر موارد ارائه شده تا اینجا، قیمت نیز در انتخاب و خرید سفره یکبار مصرف شیک و مجلل نقش دارد اما با توجه به اهمیتی که سلامتی افراد خانواده دارد این مورد با توجه به طیف قیمتی که سفره یکبار مصرف دارد اهمیت زیادی ندارد. همچنین همیشه هزینه پیشگیری خیلی بیشتر از هزینه درمان بوده پس در شرایط مشابه آخرین شاخص برای ارزیابی انتخاب سفره یکبار مصرف، قیمت است که کم اهمیت‌ترین و آخرین نقش را ایفا می‌کند.

بنابراین با دانستن نکات بیان شده در بالا، انتخاب و خرید سفره یکبار مصرف مناسب کاری بی دردسر و لذت بخش خواهد بود.